Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke toddler draagzak moet ik aanschaffen als ik er één wil die tot ca 3-4 jaar meegaat?

Ik zou graag nu mijn dochtertje wat groter geworden is een toddler draagzak aanschaffen. Maar ik zie door de hoge bomen het bos niet meer. Ik zou graag een draagzak willen die tot lang meegaat... Dus niet slechts tot maat 98 ofzo... Ik zie dat er zakken zijn die je kan verstellen van maat 86-128 maar kun je een kindje die ouder is dan 3-4 (104) nog wel ergonomisch dragen? Graag advies

1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende ergonomische draagzakken die geschikt zijn om je kind te dragen. Die hebben brede banden die fijn om je schouders zitten en een stevige heupband. Daardoor dragen deze zelfs prettiger dan een rugzak met twaalf kilo bagage erin. Er kan niet gesteld worden dat een bepaald merk het beste is, je moet gewoon uitproberen welke het aangenaamst is voor jou en je kind.

Algemeen gewaardeerde merken zijn: Ergobaby,Stokke MyCarrier en Tula peuterdrager.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding