wij wisten het met 14 weken. We hebben een pret echo gehad met 14 specifiek om deze reden. We hadden dan ook garantie, voor als het niet zou lukken dat we een andere keer gratis mochten terug komen. maar het was goed en duidelijk te zien!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een paar maanden zwanger bent kunnen ze zien of het een jongen of meisje is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een paar betekent twee dus na 8 weken al?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee 8 wk is GEEN 2 maanden maar 8 weken en los daarvan ben je op dat moment nog maar 6 wk zwanger....
Met 15 weken is het zichtbaar!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is op z'n vroegst met 18 weken te zien, maar dan moet de baby wel goed in de baarmoeder liggen om dat te zien, soms ligt de baby bijv. met het ruggetje naar de echo toe, ook moet degene die de echo maakt voldoende ervaring hebben, om de vlekken te kunnen onderscheiden. Hoe dan ook met 18 kun je het zien, maar kan het toch nog anders zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vanaf 14 weken kun je het in principe zien. Maar dan moet je wel de beste echo-apparatuur hebben en een zeer ervaren echoscopist. Daarom kun je bij de meeste echo-bureau's pas vanaf 18 weken terecht. De kans op fouten is eerder te groot.