mijn dochter laten wennen aan de wintertijd

mijn dochter is anderhalf. In de zomertijd ging ze rond half 7 naar bed en werd tussen 6 en 8 wakker. Nu we al 2 wk de wintertijd hebben en we proberen haar rond 't zelfde tijdstip naar bed te laten gaan is 't drama. Ze ligt nu tussen half 6 en 6 in bed. Ze is dus om 5 gewoon wakker... Ook sliep ze nog 1x op een dag. Rond half 12 zo'n anderhalf uur. Nu ligt ze 's ochtends en rond 10 half 11 in. En 's middags wil ze niet slapen. Nog iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mij is altijd verteld dat de wintertijd de juiste tijd is. En hebben ze de zomertijd om economische redenen ingevoerd... Maar wat ik zie in je verhaal is dat je van je dochtertje verwacht dat zij minimaal een uur langer blijft slapen, terwijl zij een uur eerder naar bed gaat. En je verwacht dat zij nu 2 keer op een dag een slaapje gaat doen. Terwijl dit met de zomer maar 1 keer was. Dan vind ik het niet echt gek dat zij 's middags niet meer wil slapen... Ik heb alleen geen tips voor je. Omdat ik denk dat je niet het onmogelijke van je dochter moet vragen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100