Dat is moeilijk, want die zijn er niet meer in de Benelux. In Europa wel in Roemenië en Polen. Daar zijn ook wel eens wat tv-programma'sover geweest..
Moet je de taal en de regels van het land wel beheersen.
Misschien kun je eens mailen met:

http://www.casa-ana.nl/index.php?id=6

Zij heeft ervaring!

.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt ik ga het zeker eens proberen!!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn wel degelijk kindertehuizen in Nederland.

Andere antwoorden (1)

Woon je in Nederland of Belgie? Ik weet niet zeker hoe het in Belgie zit, maar iin Nederland zijn de kindertehuizen al eind jaren zeventig afgeschaft. Kinderen die wees worden of om andere redenen niet meer thuis kunnen wonen gaan naar een pleeggezin, crisisopvang of bij nood naar een gebouw van bureau jeugdzorg. Zelf ee n tehuis beginnen is dus onmogelijk.