Is verplichte sterilisatie/ castratie iets wat doorgevoerd zou moeten worden?

Verplichte castratie was een tijdje helemaal hot in het nieuws, maar moet dat ook doorgevoerd worden of niet?

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik heb het hierbij over verplichte castratie bij pedofielen, mensen met een (verstandelijke) handicap, verkrachters en anderen die een gevaar voor hun kind zouden kunnen zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

verkrachten kan je ook zonder castratie/sterilisatie. Bij hun kunnen ze dan beter het hele zaakje weghalen. Pedofielen verplicht in therapie.. Mensen met een verstandelijke handicap, zou ik niet verplicht castreren/ steriliseren, het hoort van nature bij je en kan de hele hormoonhuishouding in de war schoppen, en dat lichaam is eigen, dus vind dat niet een ander die keuze zou mogen maken. Een verplichte prikpil wat volgensmij bij sommige instanties al gebeurd zou ik menselijker vinden. Mijn mening is dus dat je dit niet verplicht zou moeten doorvoeren. Toegevoegd na 2 minuten: zaakje weghalen bij mannen , en bij vrouwen dichtnaaien (-;..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100