Is het gevaarlijk om knuffels op de verwarming te laten drogen?

Als ze bv te lang liggen, geeft dat brandgevaar?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Kinderen
5.2K
Amadea
4 jaar geleden
Dat zal er nogal van afhangen hoe heet die verwarming afgesteld staat, en of het een dichte radiator betreft of bijvoorbeeld een elektrische bijwarming.

Antwoorden (1)

Op de radiator van de centrale verwarming kan dat nooit kwaad. meestal is de radiator niet warmer dan 70 graden. Heb je een gashaard of een elektrische kachel dan kan het een probleem worden. Als je een hand op de verwarming kan leggen of er vlak boven kunt houden zal het geen kwaad kunnen. Trek je een hand direct weg wegens de hitte moet je er nooit iets op leggen.
Een knuffel kan je goed drogen in een wasdroger of gewoon in de zon.
Toegevoegd op 16 september 2019 16:16: tekst