verhuizen en wat doe ik met plaatsgebonden jaarabonnement?

Toegevoegd na 1 uur:
Het gaat om twee jaarabonnementen van Ballorig een kinderspeelparadijs zijn alleen geldig waar je ze gekocht hebt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Kinderen
2.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Proberen op te zeggen, vaak is verhuizing naar een andere plaats voldoende grond voor een opzegging.
Ritsuka
6 jaar geleden
Jaarabonnement van wat? Tijdschrift, dierentuin, zwembad, sportschool?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kunben zulke abonnementen niet overal geldig zijn?
Ritsuka
6 jaar geleden
Van de website gehaald (dit is van Emmen, maar zal voor andere plaatsen vergelijkbaar zijn): Voor hoelang sluit ik de Ballorig Jaarkaart af?
Voor elk nieuw abonnement geldt een verplichte afname van 12 maanden. Na deze 12 maanden wordt het abonnement stilzwijgend per maand verlengd. Hierbij wordt een opzegtermijn van een maand gehanteerd. Een nieuw abonnement gaat altijd in op de eerste dag van de maand. Hoe kan ik mijn jaarabonnement beëindigen?
U dient het abonnement schriftelijk op te zeggen. Stuur uw opzegging naar Ballorig Emmen Oosterbracht 11, 7821 CC te Emmen of per mail naar emmen@ballorig.nl
Na de eerste 12 maanden kunt u maandelijks opzeggen. U zult hierbij ook de abonnementspas in moeten leveren, alvorens het abonnement definitief kan worden beëindigd. Opzeggen dient u minimaal 3 weken voor de volgende incassoronde (27e van de maand) te doen. Ook Ballorig kan onder dezelfde voorwaarden het abonnement beëindigen.
Ritsuka
6 jaar geleden
Je moet de voorwaarden lezen van het contract dat je hebt getekend. Soms is iets op elke locatie geldig, soms maar op 1 plek.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is geen sportschool maar een kinderspeelplaats en als je twee abonnementen krijgt van een familielid heb je zelf geen contract getekend. Mijn vraag is eigenlijk waarom mag je niet in een hele regio naar de speelplaats er zijn er zelfs 38 in nederland en duitsland. Je mag er maar naar een.
Ritsuka
6 jaar geleden
je gaat een contract aan met een bedrijf, en dan accepteer je de voorwaarden die zij stellen. In dit geval heeft het bedrijf gekozen om een pas maar voor 1 locatie te doen. WAAROM ze dit doen moet je aan de eigenaar van de firma vragen, dat weten wij niet.

Antwoorden (1)

https://www.ballorig.nl/contact

Contact

Neem contact op met een vestiging van Ballorig door het onderstaande formulier in te vullen.

Jouw contact-aanvraag wordt daarna in behandeling genomen. Je ontvangt na het invullen een automatische e-mail op het e-mail adres dat je hieronder opgeeft.

--------------------------------------------------------

Als je niet om reden van verhuizing het plaatsgebonden abonnement met Ballorig kunt opzeggen, is het raadzaam om het hoofdkantoor te contacten.
(Heb je al iets geprobeerd? al geprobeerd om op te zeggen, nadat bleek dat je alleen bij de huidige kinderspeelplaats terecht kunt? )

Vul het formulier in en vertel het probleem kort en bondig.
() verhuizing () nu wil je graag naar een ander speelparadijs dichterbij () verzoek dus om abonnement(en) in te ruilen voor exemplaren dichterbij speelparadijs () vraag aan hoofdkantoor e.e.a. eens te bekijken en wat we er aan kunnen doen. Omruilen zou fijn zijn.

Moet toch kunnen, zou je denken.
Klantvriendelijkheid voor alles, zou je denken.

Hou het kort en bondig en vooral vriendelijk. Je hebt er niets aan om boos te worden en kwaad te reageren of giftige opmerkingen te plaatsen.
Hou het dus netjes, vraag om hun hulp en zeg vooral hoe jullie het altijd gewaardeerd hebben, hoe spijtig het is om niet meer te kunnen komen, en de kinderen zullen het ook zo missen. Etc.

Geen smeekbede, maar wel een duidelijk verzoek om hulp en vraag naar een oplossing.

Succes ermee!