Is NEMO in AMSTERDAM leuk voor een peuter van 4 Jaar of is dat iets te jong ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Kinderen
32K

Het beste antwoord

NEMO, vanaf welke leeftijd? Een vraag die vaak gesteld wordt. De betalende toegang is wel vanaf 4jaar.
“Vanaf welke leeftijd is NEMO leuk?”. Het is ook een vraag die niet zomaar te beantwoorden is. Kleuters zullen zich zeker vermaken in NEMO, dat deed Camiel van vijf jaar oud ook erg goed. Maar wil je dat ze echt iets begrijpen van wat ze aan het doen zijn? Dan is het verstandig om te achten tot het kind ongeveer 7jaar oud is. Natuurlijk verschilt het per kind. Hoe ouder ze worden, hoe leerzamer het is.
NEMO is gratis met de Museumkaart. De gewone entreeprijs is 15 euro vanaf 4jaar en ouder.
https://kidseropuit.nl/nemo-met-kinderen/

Toegevoegd na 7 minuten:
Op de site 'De leukste musea voor (jonge kinderen)' wordt Nemo aangeraden voor de iets oudere kinderen. Het is een Science Centre, gericht op wetenschap en techniek. De kinderen kunnen in het Nemo laboratorium allerlei proefjes doen.