Iemand heeft al drie maanden best veel pijn in het staartbeen. het meisje is 12 jaar. wat kan het zijn?

Toegevoegd na 10 uur:
Ik heb haar al gezegd naar de arts te gaan en dat dat beter is, ook omdat het al zo lang duurt, maar ze heeft daar angst voor. Ik ken haar in real life niet, en ik wil ook eigenlijk hier alleen maar weten wat het nog kan zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Kinderen
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is ze al naar de dokter geweest? Daar moet ze echt even naartoe.

Antwoorden (2)

Is ze 3 maanden geleden op haar stuitje gevallen?
Dan kan dat best nog nawerken.
maar de dokter kan het beste zien wat er aan scheelt, zo eng is een doktersbezoek niet hoor
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee is uit het niets ontstaan. later is ze er nog op gevallen maar het is daar niet meer pijn van gaan doen
Ik heb dat ook al gezegd naar de dokter te gaanermee, maar dat wil/durft ze niet. Daarom hoop ik hier iets te krijgen waarmee ik verder kom. Niet geschoten is altijd mis
anneliez
11 jaar geleden
12 is ook een lastige leeftijd om met zoiets naar de dokter te gaan. Je zult haar ervan moeten overtuigen dat een bezoekje aan de dokter veel minder erg is, en korter duurt dan de pijn die ze nu heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hoeft mij niet te overtuigen hoor annelies :) Ik stel hier alleen een vraag wat het zou kunnen zijn. niet hoe ik met haar moet praten.
Dat kan heel lang pijnlijk blijven. De uiteinden van de zenuwen in het staartbeentje zijn dan beschadigd of overgevoelig. Ze heeft waarschijnlijk het meeste last als ze zit of weer opstaat van een harde stoel. In de gewone geneeskunde kan een arts weinig tot niets doen om zenuwen te herstellen. Kijk eens bij VSM hypericum. Lang gebruiken, en dan helpt het echt. Weet uit eigen ervaring. Eerst jaren met pijn gelopen. 2 maanden consequent hypericum gebruikt, daarna was het over!!! Succes!