Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze zoon van 9 mnd heeft een hypo gehad. Kan dit ook eenmalig zijn?

Medisch

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kinderen
1.1K
ronron1212
13 jaar geleden
Alles kan Maar dit soort vragen horen bij de huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat deze hypo geconstateerd is door een arts, ga daar ook met je vraag naar terug.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

klinkt niet goed! al is het een malig het kan nooit goed zijn, zeker bij kleine kinderen kan het zich goed op de achtergrond houden dus ik zal even laten na kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, problemen met de alvleesklier misschien? Idd bezoekje aan de huisarts waard. Als er echt wat is naar het AMC, daar zit de top van de top op dit gebied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dit kan eenmalig zijn. Maar dat is afhankelijk van de oorzaak
Gezien de vraagstelling denk ik dat het om een kindje gaat die niet bekend is met suikerziekte.
Het kan door aspirine of ontstekingsremmers ontstaan, maar bv ook door niet goed werkende bijnieren.
Het best lijkt me toch die vraag bij de dokter te stellen, die kan het beter vaststellen dan wij van achter de pc.
Heel veel sterkte! ik kan me voorstellen dat je behoorlijk geschrokken bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hypo als woord zegt alleen maar dat iets te laag is geweest ten opzichte van normaalwaarden. Meestal wordt het in een verband met de suikerhuishouding besproken als hypoglycemisch. Een te lage bloedsuiker. Was dit ook zo? Jouw vraag kan alleen door een arts worden beoordeeld die verder onderzoek moet doen om te kijken of het lichaam de huishouding zelf aan kan of dat er een rede is dat jouw zoontje het vaker zelf niet zal kunnen. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er diabetes bij hem is geconstateerd, moet je er op rekenen dat dit vaker gaat gebeuren. Er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden, waardoor je bloedsuiker te laag kan zijn. Ga iig met hem naar een arts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding