Waar is een overzichtelijk programma met tijden van de Olympische Spelen in Zuid Korea 2018?

Allerlei sites besteden aandacht aan de spelen, maar ik ben op zoek naar een goed helder overzicht van alle tijden van alle sporten voor de komende olymische winterspelen in Pyeongchang.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Sport
1.6K

Het beste antwoord

https://sport.infonu.nl/kampioenschappen/126420-programma-olympische-spelen-2018-en-nederlandse-deelnemers.html

Deze site is goed overzichtelijk met Nederlandse uitzendtijden én medailledagen.
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://www.winterspelen2018.nl/?programma

Je klikt de sport aan die je wil weten en dan staan de tijden er voor de "Nederlandse tijdzone".
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Meer mensen willen blijkbaar kijken:
"Service Temporarily Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later."
LeonardN
6 jaar geleden
Heb ik ook al een keer gehad, gewoon vaker proberen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas is deze site gestopt, omdat hij het verkeer niet aankon. Zag er wel overzichtelijk uit.