Hoi, weet iemand of wij hier in Noord-Brabant ook last gaan hebben van de storm Eunice?

2 jaar geleden
in: Natuur
1.2K
Computoon
2 jaar geleden
Ja, dachte gij soms van nie?
Inekez1
2 jaar geleden
Ook voor Noord-Brabant geldt code oranje. Maar hoeveel last je daar in de praktijk van gaat hebben ligt eraan waar je woont in Noord-Brabant, hoe je woont (soort huis/tuin/omgeving) en of je de deur uit moet (lopend, fiets, auto, OV?). Dicht bij Zeeland zal het harder waaien dan in de oostelijke helft van Noord-Brabant.

Antwoorden (2)

2 jaar geleden
Beste Rose goldie.

Jazeker heel.nederland geld vanaf 2 uur code oranje behalve Limburg die krijgt code geel. Dit kan weleens de zwaarste storm worden in een eeuw dus ga er maar zeker vanuit dat je er wel degelijk last van gaat hebben of het nu in mindere mate is als aan de kust de windvlagen zijn in Brabant ongeveer gemiddeld zo'n 100 tot 110 km per uur