Weet iemand wat dit is, het lijkt op een bot?

Hopelijk kan iemand hier ons helpen, weet iemand wat dit is?

Het lijkt wel een bot te zijn, maar we weten niet wat voor bot dan. Het lijkt of er aan beide zijkanten iets is afgebroken, als je goed kijkt kun je dat ook op de foto zien.

We hebben het gevonden met een strandwandeling in de buurt van Callantsoog.

Hopelijk kan iemand hier ons helpen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Natuur
2.1K

Antwoorden (1)

Als het een bot is, kan het een wervel van een vis zijn, misschien een bruinvis.

Zie bijvoorbeeld https://www.ikhebeenvraag.be/vraag/39597/Van-welk-dier-zijn-deze-wervels.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Bedankt!
het lijkt er best op dus dat zou het best wel eens kunnen zijn
Antoni
2 jaar geleden
Graag gedaan!