Ja, koffiedik mag op de composthoop en in het wormenhotel. De zakjes (de pads zelf) verteren niet goed en vooral heel langzaam. Op een hele grote composthoop en bij professionele gft-verwerkers worden de zakjes wel afgebroken. In een kleiner wormenhotel niet en dan is het beter om zelf de zakjes open te scheuren en alleen de inhoud ervan te gebruiken. Dit gaat het makkelijkste als je de pads na gebruik eerst een dag laat liggen om te drogen.
6 jaar geleden
Rieneke1
6 jaar geleden
En af en toe wat ongekookte eierschillen in fijne stukjes erbij om de zuurgraad neutraal te houden.