Ik wil graag mijn oude microscoopset weggooien. Kan ik dit recyclen of moet dit bij het restafval?

Mocht het van enige waarde zijn, het is van het merk Traveler

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Milieu
1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Misschien dat een kringloop winkel er belang bij heeft (als hij verder nog goed is).

Antwoorden (1)

Je kan dit recyclen of bij het restafval dumpen. Beter is het om het te koop of gratis aan te bieden, want er zijn heel veel studenten (biologie en biochemie) die wat goedkoper aan hun materiaal willen komen.