Bij welke soort afval horen automatten?

automatten gemaakt van robuust materiaal
50% polypropyleen, 50% polyester

3 jaar geleden
in: Milieu
3K
Amadea
3 jaar geleden
Van kokos, sisal, kunststof of rubber?

Het beste antwoord

Als het 100% polypropyleen was geweest had het bij het plasticafval gemogen. Maar nu het is gecombineerd met polyester kom je dus bij het restafval terecht.
Amadea
3 jaar geleden
Inekez1
3 jaar geleden
Het moet inderdaad bij het restafval. Ook als het van 100% hetzelfde kunststof was geweest. De plasticafval inzameling is alleen voor plastic verpakkingsmateriaal. Kunststof gebruiksartikelen zoals emmers, tuinstoelen, opblaaszwembadjes en automatten horen daar dus niet bij.