Waar moet ik een glazen deo roller weggooien?

Mag dit bij het glas aangezien er wel wat plastic rond hangt.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Milieu
11.8K

Antwoorden (2)

Die mag gewoon in de glasbak.
Soms kun je het hele kunststof bovenstuk er af draaien. Dan gooi je het glas in de glasbak en het kunststof bovenstuk bij het restafval. De dop kan bij het plastic afval, maar de roller niet.
6 jaar geleden
Het glas kan in de glasbak, de plastic onderdelen zoals de dop bij het plastic afval.

Het plastic (etiket) dat er rond hangt, kan je makkelijk van het glas losscheuren door het bijvoorbeeld met een schaartje even los te knippen.