Wat is de wettelijke bijdrage voor het milieu voor afval?

Onze afval verwerker heeft zijn prijzen verhoogd. Echter ook het percentage van de milieubijdrage . Dit lijkt mij een wettelijk vastgelegd iets. Echter kan ik er niets over op internet vinden. Antwoord het liefst met link.

12 jaar geleden
in: Milieu
2.4K

Antwoorden (1)

Goed om je financiele zaken goed in de gaten te houden ! Volgens mij bedoel je met milieubijdrage echter het begrip VERWIJDERINGSBIJDRAGE. Alle zaken hieromtrent zijn door onze overheid vanzelfsprekend uitvoerig vastgelegd. Via de onderstaande bron zend ik je de link mee waarop je alle essentiele informatie kunt vinden. Tot mijn verrassing gaat deze verwijderingsbijdrage trouwens begin 2013 verdwijnen !

Je kunt vragen, die dieper deze materie ingaan, stellen bij :

1) milieucentraal
2) postbus 51 (Rijksoverheid)
3) de gemeente (digitaal loket)