Wat zou er gebeuren als het over de hele wereld zwaar zou stormen?

4 jaar geleden
2.1K
MasterSword
4 jaar geleden
Voor de aarde niks, op Jupiter zijn ook altijd super zware stormen.

Antwoorden (1)

In de eerste plaats waait het dan overal ;o)
Je kunt daar niet gemakkelijk antwoord op geven, omdat er zoveel variabelen zijn waar rekening mee gehouden moet worden.

Doemdenkers zullen het ‘het einde van de wereld zoals wij die kennen noemen.
Realistischer is dat er veel schade zal zijn, op veel plaatsen de elektriciteit en andere nutsvoorzieningen zullen uitvallen en het leven een totaal andere wending krijgt.

Volgens mij zou dat overigens goed zijn voor de aarde. Het leed is echter niet te overzien.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Black0311
4 jaar geleden
Bedankt voor de reactie,
Ik dacht namelijk zelf dat als het dan overal zou stormen, het waterpeil zeer hoog zou worden en dat er dan een grote kans is dat dammen gaan overstromen en de luchtdruk zou denk ik ook drastisch veranderen door de constante wind, en als het dan ook overal tegelijk gaat bliksemen, dat die elektrische lading effect kan hebben op het aardmagnetisch veld.