Hoe kan ik mijn wiet beschermen buiten?

Hi,
Ik heb een klein wiet plantje binnen staan maar die wil ik naar buiten want het neemt te veel ruimte in maar hoe kan ik ervoor zorgen dat wind het niet stuk maakt? En hoe zorg ik ervoor dat de beestjes van mijn plant afblijven? Want ik weet niet of het een goed idee is om bestrijdings middelen op het plantje te gooien. Ik dacht zelf aan een grote glazen vaas ofzo erover heen. Maar dan krijgt hij geen zuurstof naja iemand help me

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Ivana
3 jaar geleden
Ik heb ze ongeschonden buiten gezien met een hoogte van 1.50 meter. Windvrije hoek.
Rieneke1
3 jaar geleden
Ik raad het af. De plant heeft warmte nodig. Niet dat hij binnen goed staat, want daar krijgt hij te weinig licht. Het beste begin je in het voorjaar overnieuw. Na half mei kan de plant probleemloos naar een zonnige plek buiten.

Antwoorden (1)

Je kunt een mini plantenkas in je tuin zetten om je plant te beschermen.