Kan een aardbeien plant genezen?

Er is net een boomstronk op een van mijn (jonge) aardbeien planten gevallen. Het gaat om een Korona. Denken jullie dat hij nog gaat genezen hiervan? Hij heeft namelijk een lichtgeknikte stengel.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Van 1 geknakte stengel gaat je plant echt niet dood. Het takje met de geknakte stengel zal afsterven maar de rest van de plant groeit gewoon door. Geen zorgen dus.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Enorm bedankt JanJ200, zowel van mij als mijn plantje ;-)

Andere antwoorden (1)

Al zal je alles boven de grond er af knippen, dan zal later alles weer herstellen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ook jij enorm bedankt eddijst, maar dat probeer ik maar niet uit haha ;)