Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wij zijn opzoek naar een middeltje wat zorgt dat je bloemen via de post kan versturen, zonder dat er water kan lekken. Wie weet iets?

Wij zijn opzoek naar een middeltje wat zorgt dat je bloemen via de post kan versturen, zonder dat er water kan lekken .

Wie weet een goede en voordelige oplossing ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Amadea
7 jaar geleden
Dat heet oasis.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn bloemisten die bloemen bezorgen in een speciaal waterbakje, maar een zakje vullen met natte watten en dat goed dichtbinden terwijl het boeket erin zit werkt ook.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zijn er ergens watten in bulk verkrijgbaar ? Wij kunnen alleen maar de drogisten verpakking ontdekken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Koop ze gewoon bij de Action. Bij de groothandels in drogisterijartikelen betaal je meer vrees ik.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb trouwens ook wel eens een boeket gehad, waar de onderkant van de stelen ingepakt zat in nat schuimrubber, ook met een zakje erom gebonden met een elastiekje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hartelijk Bedankt ! Ik ga hier even mee in de weer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een gel-achtige, water bevattende substantie?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als dat niet zo gauw voor handen is gewoon katoen/watten of iets anders vochthoudend (zoals tampon, maandverband, wat er in een ongebruikte luier zit, keukenrol, etc.) nat maken, om de steeltjes/uiteinde heen binden bijv. laatste 5 cm en dan goed dicht tapen met plakband. Als je het bundeltje daarna ook nog in een boterhamzakje doet en dat goed dicht doet, dan blijven ze sowieso wel goed voor minstens een paar dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
vermiculite houd zeer lang vocht vast

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding