Wilder wingerd snoei je het beste in het vroege najaar tot het vroege voorjaar. Let op: in de herfst is hij het mooist vanwege zijn rode kleur.
Toegevoegd op 23 april 2021 18:03: afbeelding
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat moet niet op een bepaald moment, maar kan het hele jaar door. Gewoon wanneer de ranken van e wilde wingerd té wild worden en hij dreigt te gaan overwoekeren. Aarzel dan niet om de snoeischaar in de hand te nemen, deze Parthenocissus quinquefolia kan daar uitstekend tegen. Daarna kun je wat organische mest geven.

Wat betreft de tijd dat het 't handigst is om te snoeien: in de winter, omdat er dan geen blad is.
Amadea