Ik zou graag willen weten hoe breed de Malva moschata oftewel kaasjeskruid wordt?

op de etiketten staat altijd de hoogte maar nooit de breedte die minstens zo belangrijk is .

Picture for question
3 jaar geleden
in: Flora
1.3K

Antwoorden (1)

Afhankelijk van de soort en de grond waarin ze worden geplant wordt een Malva tussen 60 en 80 cm hoog en tussen 50 en 70 cm breed. Ze tonen het mooiste als je vijf à zes planten bij elkaar zet.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
keesollie14
3 jaar geleden
hartelijk bedankt !