wie weet wanneer er bloemen komen inde campsis radicans, oftewel trompetbloem.de plant is drie jaar?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Flora
6.3K

Antwoorden (1)

Deze plant heeft meerdere jaren nodig om volwassen te worden en te bloeien. Als de trompetbloem uit zaad is gegroeid, kan het tien jaar duren voordat hij oud genoeg is om bloemen te krijgen.

Daarnaast: gebrek aan zonlicht, te veel kunstmest of te rijke grond kan ook reden zijn waarom ze niet bloeien.
SimonV