Het kan uitdrogen als de zak niet goed is afgesloten, dan moet je dus water toevoegen om het weer vochtig te krijgen. Maar verder kun je het jaren laten liggen en dan alsnog gebruiken.
Het humusgehalte kan iets teruglopen, maar ook dat zal niet veel zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Niesje1973
5 jaar geleden
Dank je, ook na acht/negen jaar?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Niesje1973
Ik zou het gewoon proberen, langzaam aan het vochtgehalte op peil brengen.
Ik zou niet weten waarom het niet zou lukken