Waar zitten de drukpunten in het menselijk lichaam waarbij de mens bewusteloos raakt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Biologie
4.8K

Antwoorden (6)

de slaap...
de hals...

meer weet ik niet uit mijn hoofd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De keel... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je voorgoed bewusteloos!
Drukpunten zitten door je hele lichaam,verkeerd gebruik van drukpunten is levensgevaarlijk. Alleen als je serieus bent kun je hierin gaan verdiepen dit is niet zomaar iets.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een verkeerde druk op zon punt kan fataal aflopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon was commando.

Die heeft dus geleerd met een beweging, op een bepaald drukpunt iemand uit te schakelen.
En die mag niet vertellen hoe dat werkt, want het is hartstikke gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je leert het op iedere goede kempo sportschool. Dus geheim is het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neuu, ik zeg niet dat dit "geheim" is.
Medici enzo zullen het ook wel weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens Cdo altijd Cdo! Ik ook. Enne, niets geheimzinning, is inmiddels algemeen bekend! Groet 104 Wrnvrkcie 86-2
Een slag op het hals of nekgebied enne(mijn favoriet) het indrukken van het plekje onder je oorlellen of oorschelp (gelijktijdig en je bent weg)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom wil je dat dan weten?
Vraag ik me af...