Hey ik zou graag op youtube muziek Livestreamen hoe moet dat?

Hey ik wil op youtube een livestream doen met alleen maar muziek hoe kan het?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
TurfGraver
6 jaar geleden
Is internerradio station beginnen dan geen beter idee? Youtube is voor video.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat zou ik niet doen zonder de benodigde BUMA/STEMRA- en Sena-rechten. Anders ben je namelijk illegaal bezig, en kan je flinke boetes krijgen.

Antwoorden (1)

Met een (gratis te downloaden) programma als kun je de muziek opslaan op je harde schijf en daarna afspelen.
Met een Chromecast kun je youtube streamen naar een tv. Sluit de tv aan op je geluidsinstallatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met een (gratis te downloaden) programma als Soundtap kun je de muziek opslaan op je harde schijf en daarna afspelen.
Of met een Chromecast kun je youtube streamen naar een tv. Sluit de tv aan op je geluidsinstallatie.