Hoe zet ik shuffle uit in Spotify Premium?

Ik wil mijn muziek gewoon in volgorde af kunnen spelen, maar ik krijg shuffle niet disabled.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
80.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Op je telefoon staat linksonder in 2groene pijltjes door elkaar.als je daar op drukt staat volgens mij shuffel uit❤ als de pijltjes niet meer groen zijn

Het beste antwoord

Klik op het nummer dat wordt afgespeeld in de afspeellijst en aan de onderkant links zie je twee kruispijlen in het groen (Shuffle is ingeschakeld). Zodra je hierop klikt zullen ze wit worden en dan is shuffle uitgeschakeld.

Zie ook:
https://community.spotify.com/t5/iOS-iPhone-iPad/Can-t-turn-off-shuffle-play/td-p/726563
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Eigenlijk zijn alletwee de antwoorden het beste. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Links onderin staan twee groene pijltjes door elkaar dat is de dat de shuffle aanstaat als je daarop drukt wordt het niet meer groen en staat je shuffle uit
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel! Hoe simpel was het!