Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gebruik ik de geluiden die de instrumenten in mijn synthesizer maken in Logic Pro X?

Ik ben nieuw in het gebied van muziekproductie en het gebruik van externe instrumenten in Logic Pro X.

Als ik mijn Korg Pa588 synthesizer verbind met mijn Imac d.m.v. een directe USB-verbinding kan ik met mijn synthesizer wel de instrumenten in mijn Logic Pro X bibliotheek bespelen. Wat ik graag zou willen is de instrumenten die in mijn synthesizer geprogrammeerd zijn bespelen zodat er een audiobestand ontstaat in Logic Pro X.

Ik hoop zo duidelijk genoeg te zijn geweest ondanks het gebrek aan technische termen.

Picture for question
7 jaar geleden
in: Muziek
19

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om geluiden van je synthesizer te gebruiken in Logic Pro X, moet je eerst je synthesizer aansluiten op je computer via een USB-kabel. Vervolgens moet je de audio-instellingen in Logic Pro X aanpassen om de geluiden van je synthesizer te kunnen gebruiken.
(Lees meer...)
Bronnen:
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding