Ik ga morgen naar het concert van bob dylan en mark knopfler. Mijn moeder heeft betaald? Kan ik wel naar binnen?

Ik heb zojuist deze mail ontvangen:

Hi there,

The box office will only release these tickets to the person whose name is on the order. Tickets can only be collected on the night of the show.

If your name is not on the order your Mother will have to collect these tickets on your behalf or you'll have to ask her to provide you with a letter of authorization releasing the tickets to your name.

Best,

Sergio
MarkKnopfler.com

Dus nu is mijn vraag, kan ik gewoon naar binnen zonder dat ik mijn moeder hoef mee te nemen? :D :D
Wat bedoelen ze met die laatste zin 'you'll have to ask her to provide you with a letter of authorization releasing the tickets to your name. '?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Dat betekend dat je een brief van je moeder moet meenemen, waarin ze je schriftelijk toestemming geeft om de tickets uit haar naam op te halen. (Met haar handtekening eronder uiteraard.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem ook een goed legitimatie bewijs mee van jezelf zodat ook jij je kan legitimeren. Als je helemaal secuur wil zijn maak je ook een kopie van je moeders paspoort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus!
Wat ik uit die brief haal is dat je moeder de kaartjes op moet halen en dan mag je zonder haar naar het concert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat dat het alleen op de dag van het concert opgehaald mag worden, en de vragensteller wil de kaartjes in bezit krijgen, zonder dat zijn moeder daarvoor mee moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wil haar niet mee nemen naar het concert dus vooraf de kaartjes ophalen kan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het probleem hier is dat het niet om de hoek is, en dat dat de reden is waarom hij haar niet mee wil nemen... En aangezien het engels is, zal het niet in Nederland zijn. Het minnetje is overigens niet van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in Ahoy: http://www.tickets4u.nl/tickets/Mark_Knopfler/251.html?gclid=CLrf1-K09asCFYNJ3godjSHJzg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens, @Roland, je haalt het zo te zien verkeerd of in ieder geval niet helemaal volledig uit de brief... :) Meneer Sergio zegt dat de persoon op wiens naam de order staat, zelf de kaartjes moet ophalen OF een briefje moet schrijven (ik zou het voor de zekerheid in het Engels én in het Nederlands even doen) dat ze de tickets overdraagt aan iemand anders.
Zoals ik het lees een briefje van je moeder dat jij ze mag halen neem voor de zekerheid een kopie van haar legitimatie bewijs mee om discussie uittesluiten .
Kan ook goed zijn dat je ze zo krijgt maar dat risico zou ik niet lopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dan waarschijnlijk drie dingen nodig:
legitimatiebewijs van jezelf (ivm achternaam), ID. kaart (of copy daarvan) van je moeder EN een schriftelijke verklaring dat de kaartjes aan jou afgegeven mogen worden.
Daarop moet ze OOK haar handtekening , naam, datum en BSN nummer zetten. alsmede haar telefoonnummer (deze zal overeen komen met het tel nummer in hun administratie als ze die opgeslagen hebben, wat meestal zo is.
Zo is het waterdicht dat jij haar zoon bent, zij de persoon is die de kaartjes heeft gekocht en jij geautoriseerd bent door haar de kaartjes in ontvangt te nemen.
Vergeet je een van deze drie dingen, dan kan het fout lopen.

Bij concerten kan er veel mis gaan, men wil tegenwoordig weten wie er binnen zijn, dat kan een hoofdreden zijn waarom kaarten op naam gesteld zijn.

Het is tevens een methode zwarte doorverhandeling tegen te gaan.

Soms zijn shows/concerten niet geschikt voor kinderen, als de telefonist/callcenter medewerker een kind aan de lijn krijgt , kan deze de opdracht weigeren en het kind dit vertellen.

Bovenstaande lijkt misschien overdreven.
Als je voor de kassa staat en je hebt wel die drie dingen nodig, baal je echter als een stekker.

Een geautoriseerde brief bv. moet een identificatiemogelijkheid bevatten, een handtekening kan dan onvoldoende zijn, kom je alleen met een id. copy aanzetten dat betekent dat nog steeds niet dat je in opdracht van je moeder handelt.
Je eigen ID kaart geeft inzicht in wie je zelf bent.
Ik wens je alvast een topconcert!