Ik ben net mijn iPhone 5s kwijt geraakt, maar bij zoek iPhone staat dat hij offline is en het geluid staat uit. Wat moet ik doen om hem te vinden?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K
dudemeister
6 jaar geleden
log in www.icloud.com met je ID
dan kun je iig zien - als degene die hem heeft hem weer aanzet waar ie is.

Antwoorden (2)

Even kijken waar je hem voor het laatst gezien hebt, wat je met je telefoon gedaan hebt en anders even stoppen met zoeken. Het schiet je vast daarna te binnen. Hoor je hem wel trillen? Dan zou ik toch even naar je telefoon bellen en heen en weer lopen, dan hoor je hem vast. Veel succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het alarm signaal werkt ook als geluid uitstaat. Dus alarm aanzetten.
Moet ie wel aan staan natuurlijk...