Met welke makkelijke app voor IOS kan je automatisch je voicemailberichten opslaan en bewaren?

http://www.idownloadblog.com/2015/10/02/how-to-share-voicemails-iphone/

Dit trucje werkt niet helaas. Bij stap 2 belt ie de voicemail ipv dat ik de berichten te zien krijg.
Dus een app die zonder dat ik zelf bij elke voicemail iets moet doen alles bewaard tot ik het zelf wis.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je kunt met de methode uit de link alleen voicemailberichten opslaan die al op je toestel staan. Daarvoor heb je een provider nodig die visual voicemail ondersteund, zoals ik aangaf in mijn antwoord op je vorige vraag over ditzelfde onderwerp.

Apple ondersteund geen apps die gesprekken (of voicemails) direct opnemen tijdens het bellen. Voor zover die apps er waren zijn zijn ze uit de app store verwijderd. Een app zoals je zoekt is dus niet (meer) te krijgen.

Er zijn overigens nog apps die gespreksopname aanbieden, maar dan wordt je gesprek omgeleid via een telefoonnummer waar men de opname voor je verzorgt. Voor zover ik weet zijn dat alleen buitenlandse aanbieders, dus dat wordt een dure manier.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Weet jij misschien waarom dat niet meer in de appstore is te krijgen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Apple staat dergelijke apps niet toe omdat ze moet/wil voldoen aan privacywetgeving in de US.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke bedankt.