waarom laadt mijn iphone 6s niet op?

De kabel doet het omdat mijn iphne 5s wel oplaadt met diezelfde kabel. Ik heb al andere opladers geprobeerd maar ze doen het allemaal niet. Hij wilt ook niet verbinden met itunes.
Mijn mobiel is inmiddels al helemaal leeg en als ik de startknop inhoud krijg ik dit scherm te zien
http://iphone-tricks.com/files/2016/01/iPhone-battery-suddenly-empty-shuts-down-by-itself.jpg

Wat moet ik doen? Ik heb al het stof eruit gehaald.

Toegevoegd na 31 minuten:
edit: mijn mobiel heb ik mee in de badkamer genomen terwijl ik aan het douchen was. Zou waterdamp zorgen voor schade?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1K
dudemeister
6 jaar geleden
pluis in connector?
gebruik houten tandenstoker - heel voorzichitig poeren
broekzak veel stof verzameld
probeer eens

Antwoorden (1)

De laadingang is waarschijnlijk beschadigd van binnen, daardoor laad die niet op en kan je iPhone geen verbinding maken via de laadingang met je MacBook, stopcontact en of andere voorwerpen. Een nieuwe laadingang kost rond de 70 euro exclusief reperatiekosten.