Kunnen wireless beats op android?

Als nieuwe koptelefoon zit ik te twijfelen tussen de 'Beats Studio Wireless edition', en de 'Beats Solo3 wireless edition'. Het enige wat mij niet helemaal duidelijk wordt, is of je deze koptelefoons wireless op Android kan aansluiten( in mijn geval de Samsung Galaxy S7). Ik weet dat het via snoer wel kan, maar ik kan er niet wijs uit worden of dit ook draadloos via bijv. bluetooth kan? Apple kan wel, daar wordt immers reclame voor gemaakt, maar Samsung weet ik dus niet.

Hieronder de links van de desbetreffende koptelefoons:

Studio version:
https://www.beatsbydre.com/nl/headphones/studio-wireless

Solo3 version:
https://www.beatsbydre.com/nl/headphones/solo3-wireless

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
8.5K
dudemeister
6 jaar geleden
loop eens een Media markt in daar kan je vaak speakers of koptelefoons koppelen aan je telefoon om even te testen

Het beste antwoord

Dit kan zeker, de Beats koptelefoons gebruiken nog steeds gewoon Bluetooth. Met Apple apparaten kunnen ze alleen makkelijker en sneller verbonden door de speciale chip die de koptelefoon heeft.
(zie bron bij belangrijkste kenmerken)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Top, dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Ik denk van wel, aangezien Apple de Beats rechten niet heeft gekocht.