Scherm kapot van iPhone 5s en 6s, hoe krijg ik de foto's eraf?

Mijn iPhone 5s is kapot gegaan vorig jaar, nu net mijn 6s. Ik heb veel dierbare foto's hierop staan die ik graag op ene harde schijf wil zetten. Alleen werkt bij beide iPhone's het scherm dus niet meer. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik ze eraf krijg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt er een nieuw scherm/nieuwe schermen laten inzetten. Maar dat kost waarschijnlijk wel ruim €100 per scherm
paulus811
7 jaar geleden
Krijg je de telefoon nog wel aan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Ik heb veel dierbare foto’s hierop staan"
Waarom maakte je dan geen backup in de tijd dat het werkte(ergens in de periode tussen de 5s & 6s) als die foto's jou zo dierbaar zijn?!? Ik wil dat begrijpen...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@RoqueTrader, dat mag je van mij begrijpen. Er is iemand overleden die toen nog niet overleden was, beide zijn uit het niets kapot gegaan en de harde schijf waar alles op staat is kapot gegaan door waterschade. Genoeg informatie?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
iFunbox.

Antwoorden (2)

Je kunt je telefoons aansluiten op je computer. Je kunt dan de foto's op de telefoon zien op je pc en ze opslaan. Ook kun je een reserve kopie maken via iTunes zodat je straks op je nieuwe telefoon alles weer terug kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het ligt er aan of je al ios10 op je telefoons had en het ontgrendelen op de ios10 manier had. Dan druk je 2 maal op de home knop om je scherm te ontgrendelen. Heb je dat niet en moet het nog met 1x home toets en de veeg/swipe op het scherm werkt het denk ik niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Werkt niet... Je moet namelijk 'trust this computer' aanklikken op je scherm als je in iTunes bent en een backup wil maken(schijnbaar heeft de vraagsteller dit nooit gedaan). Ook zomaar aan Windows koppelen werkt niet altijd(niet in het geval dat je iTunes helper niet hebt draaien als service) Enige juiste manier is met iFunbox..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee. Dat ligt aan je instellingen. Ik hoef dat niet hoor.
Je kunt het programmaatje Sharepod op de pc downloaden en installeren, dat is gratis. Sluit daarna de telefoon aan en de pc 'ziet' de telefoon als externe harde schijf waarna je ervan af kunt halen wat je wilt.
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat hoeft niet. Alleen iTunes is al genoeg, dan zie je ook al alles.
paulus811
7 jaar geleden
Dat je het ziet betekent niet dat je het eraf kunt halen. Itunes naar iphone is eenrichtingverkeer.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Dat hoeft niet. Alleen iTunes is al genoeg, dan zie je ook al alles." Niet dus... bovendien moet je de connectie bevestigen op je iPhone, en dat is nou net wat het zo lastig maakt...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik hoef geen connectie te bevestigen op mijn iphone hoor. Ik sluit m aan, PING itunes opent en WALLA je ziet alles, zelfs de foto's opent ie zonder enige aanraking op mijn telefoon. Instellingen he..