Bij welke instantie moet je aankloppen als een geschil tussen koper en verkoper niet opgelost raakt?
Ik kocht een paar maanden geleden een elektrische bakfiets. Die werd geleverd met een batterij die stuk was. Ik heb de batterij teruggestuurd met het verzoek mij een goede batterij te sturen. Ik vermoed dat ze die batterij 'tot leven hebben gewekt' door een speciale manier van opladen, maar toen ik hem terug ontving en uitprobeerde kon ik er maar iets van een halfuur mee fietsen als hij volledig geladen was. Ik heb 'm meerdere keren een hele nacht laten opladen maar het resultaat bleef hetzelfde. Dus nogmaals teruggestuurd (beide keren op mijn kosten, en niet vergoed). Deze verkoper heeft een heel grote partij van deze elektrische bakfietsen opgekocht dus ze hebben heel veel batterijen, maar ze weigeren een batterij van een andere fiets te sturen en zeggen nu dat ze er eentje vanuit China bestellen en dat het lang kan duren. Intussen heb ik al 3 maanden een elektrische bakfiets maar geen batterij. Dit kan toch absoluut niet door de beugel? Ik dacht dat er iets was als de consumentenbond, dat ik daar melding kon doen, maar ik zie niet meteen waar ik mijn klacht daar kan indienen.