Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zien of ik een boete heb gekregen?

Ik was laatst met mijn huisgenoten in de supermarkt en dat was nog best wel een gedoe door de coronamaatregelen. We zijn er toen wel op aangesproken door de supermarktmanager, maar die kan ons geen boete geven toch? Ik heb er in ieder geval niets over gehoord...Hoe kan ik zien of ik een boete heb gekregen?

21.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, een supermarktmanager kan je niet beboeten. Waarschijnlijk heeft hij jouw gegevens ook niet opgeschreven. Wel mag hij eisen stellen aan zijn winkelend publiek. Hij mag de toegang weigeren als iemand geen mondmasker wil dragen etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
SimonV
3 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag.
tinus1969
3 jaar geleden
@SimonV, in de praktijk wel. Supermarktmanagers kunnen geen boet geven, dus hoeft @lieveheersbeestje dat ook niet verder uit te zoeken.
Politie.nl
U kunt hier een overzicht krijgen van de openstaande boetes op uw naam:
https://www.cjib.nl/
U kunt daar snel en gemakkelijk een overzicht aanvragen met het digitale formulier Aanvraag Overzicht Openstaande Zaken.

Een supermarktmanager kan je hiervoor geen boete geven. Dan had hij de politie moeten inschakelen.
(Lees meer...)
SimonV
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding