Als ik gegevens over mijzelf bij de politie opvraag, krijg ik dan mijn sneller boete thuis opgestuurd?

Ik heb pasgeleden een boete gekregen maar nog niets ontvangen. Als ik meldingen over mij wil opvragen, ziet de politie de boete dan en krijg ik deze sneller thuis?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wetgeving
1K
Pieterke
3 jaar geleden
Hoe zo wil je inlichtingen opvragen?
ronron1212
3 jaar geleden
Een boete kan er wel 6 weken overdoen om bij je te komen.
SnakeEye
3 jaar geleden
Ik heb ooit eens na 9 mnd de boete thuis gekregen...
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Probeer met je digid in te loggen bij het CJIB. Daar staat de boete al zichtbaar voordat je hem thuis in de bus krijgt en kan je ook meteen met ideal betalen.

Antwoorden (1)

Nee, politie en CJIB staan los van elkaar, ik geloof zelfs dat je op het bureau niet eens die status kan opvragen. Maar no worries, die boete komt uiteindelijk vanzelf in je bus, ik weet niet wat je gedaan hebt, maar houd met je budget rekening dat deze eraan komt, en dat je dan binnen 6 weken moet betalen, laat je dat versloffen, dan volgt een forse verhoging, en daarna nog één.