Zijn alle restaurants verplicht gesloten met oudejaars-avond?

Bij elk restaurant wat we geprobeerd hebben krijgen we 'Nee, we zijn gesloten' te horen.

Zo ja, volgens welke wet of regel ?

Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K

Antwoorden (1)

Restaurants mogen open zijn met oudejaarsavond. Maar als ze met kerst al open zijn, hebben ze ook wel eens zin om een feestdag te vieren met familie en vrienden.
Chinese restaurants zullen wel open zijn, die vieren op een andere datum nieuwjaar.
SimonV