Mag je met een brommobiel op de stoep parkeren?

LeonardN
6 jaar geleden
in: Wetgeving
3.1K
Erna55
6 jaar geleden
Volgens http://bolbrommobielen.nl/45-km-info/45-km-regelgeving Niet. Hoe zit het met Parkeren?
Er gelden dezelfde regels als voor gewone auto's. Je mag langs de weg parkeren indien toegestaan en in de parkeervakken. Je mag je brommobiel niet op de stoep parkeren. Voor het parkeren op gehandicapten parkeerplaatsen gelden dezelfde regels als voor auto's. Een gehandicapten parkeerkaart is verplicht.
Voor betaald parkeren gelden ook dezelfde regels als voor gewone auto's.

Antwoorden (1)

Nee, je mag een brommobiel niet op de stoep parkeren.
Er gelden dezelfde regels als voor gewone auto's. Je mag langs de weg parkeren indien toegestaan en in de parkeervakken. Je mag je brommobiel niet op de stoep parkeren.
Voor het parkeren op gehandicapten parkeerplaatsen gelden dezelfde regels als voor auto's. Een gehandicapten parkeerkaart is verplicht.
Voor betaald parkeren gelden ook dezelfde regels als voor gewone auto's.