Welk inkomen is nodig voor een relatie met een buitenlandse vrouw?

Ik wil in Nederland samen gaan wonen met een buitenlandse vrouw. Welk inkomen moet ik hebben? De informatie op de site van de IND is niet duidelijk. Ik ben volledig arbeidsongeschikt.
Dank!

6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K

Antwoorden (1)

Dan heb je niet de goede pagina gevonden, dit staat nl. duidelijk op hun site. Je bruto SV-loon moet minimaal € 1578,- (zonder vakantiegeld) of € 1704 (met vakantiegeld) bedragen. Als je vrouw zelf dat inkomen kan genereren, is het ook goed.
Dat inkomen mag overigens ook een uitkering zijn, mits de duur van die uitkering niet beperkt is.
Toegevoegd op 03 april 2018 09:46: tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wouter2011
6 jaar geleden
Dank, JanJ2002. Op de IND-site staat echter dat er voor de volledig arbeidsongeschikten eisen anders zijn ...https://ind.nl/Familie/Paginas/Echtgenoot-of-(geregistreerd)-partner.aspx
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die pagina had ik idd niet gevonden. Maar daar staat dan gelijk ook het antwoord op je vraag: neem contact op met de IND; blijkbaar is er voor jouw situatie geen kant-en-klaar antwoord.