Geldt dag van vertrek en aankomst ook als vakantiedag voor de ww?

Men heeft 20 vakantiedagen per jaar. De dag van vertrek, vertrek ik pas s middags en de dag van aankomst ook s middags weer terug. Feitelijk gezien ben ik die twee dagen dus nog in de gelegenheid om eensollicitatieverrichting te doen. Moet ik deze twee dagen dus ook opgeven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
tinus1969
8 jaar geleden
Formeel zijn het vakantiedagen. Ik heb geen idee hoe streng daramee wordt omgegaan.

Antwoorden (1)

Ja, want die twee dagen ben je niet voor arbeid beschikbaar.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn genoeg mensen met een baan die op vrijdagavond naar hun vakantie vertrekken...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat doen ze omdat ze dan geen vakantie dag missen. Efficiënter dus. Na je werkuren kan je doen wat je wilt. Dan ben je dus bijvoorbeeld als op locatie als je echte vakantie begint