Kan je een gerechtelijke expertise betwisten?

Je bent partij in een gerechtelijke expertise ( bv: bouwconflict) en stelt vast dat de expert er een zooitje van maakt: vermenigvuldiging van compleet nutteloze plaatsbezoeken ( 13 over 2 jaar), geen verslag maakt en telkenmale termijnverlenging en herprovisionering vraagt bij de opdrachtgevende rechtbank. Dit kost hopen geld als provisies. Wat kan je doen. Kan je hieraan een einde stellen en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Informeer bij de rechtbank of het mogelijk is om een contra-expertise aan te vragen, gezien de werkwijze van de huidige expert (tijdrekken etc.).