Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een zending stopzetten ? alsook de automatische betalingen via mijn visa kaart ?

een paar maanden geleden heb ik een bestelling gedaan voor een potje gelaatscrème (restoria lumia ) . Deze zou ik ontvangen door alleen de verzendingskosten te betalen .Omdat het om een proefpakket ging (4.95 euro) . Dit betaalde ik via mijn Visa kaart . Ik kreeg nog zo een dergelijk potje, waarvan ook enkel de verzendingskosten moesten betaald worden .
Alles oké , ik ontving de twee potjes .
Nu een paar maand later krijg ik twee dergelijke potjes toegestuurd en zie dat er van mijn Visa kaart twee maal +- 84,00 euro is afgegaan en tevens nogmaals deze twee bedragen min de verzendingskosten .
De pakjes zijn mij toegestuurd via DHL en ze zouden uit Salt Lake City komen .

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
892
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Terug sturen, hier heb je niet om gevraagd.
Ritsuka
8 jaar geleden
kijk goed naar de voorwaarden die je hebt geaccepteerd bij bestellen
Erna55
8 jaar geleden
Wat stond er bij de voorwaarden ?
Een "gratis" potje kun je vaak krijgen en heeft als voorwaarde dat je tijdig de volgende bestemmingen annuleert.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik raad je aan om meteen die Visa kaart te blokkeren, zodat ze niet nog meer kunnen afschrijven, vervolgens kan je proberen het bedrag te storneren, wat overigens ook heel moeilijk zal gaan. Mijn ervaring met de ING is zeer slecht met een vergelijkende zaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding