Mag ik vanuit Nederland een slof sigaretten mee nemen naar Spanje die niet voorzien is van zegels op de pakjes en geen Nederlandse tekst heeft?

Normaliter hebben onze pakjes sigaretten uit de winkel een zegel op het pakje zitten. Nu heb ik via via een slof gekocht waar geen Nederlandse tekst op zit en ook geen zegel..

Ik heb een foto bijgevoegd over de zegel waarover ik het heb

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom zou je sigaretten van uit Nederland naar Spanje willen nemen, als ze in Spanje goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze pakjes zijn goedkoper dan de Spaanse Sigaretten

Antwoorden (2)

Dat mag dus niet.Dan heb je dus al 1x de belasting ontdoken...en ga je dus illegaal spul over grenzen vervoeren....lijkt me ook nog eens link.
8 jaar geleden
Maakt geen zak uit.. kijk even op de website van de douane.. als je vanuit Turkije sigaretten meeneemt zit er ook geen zegel op de pakjes, als je maar niet meer dan 200 sigaretten invoert p.p. buiten Europa, binnen Europa is het meer. Als je maar kan aantonen dat het voor eigen gebruik is..