Waarop controleert de politie op de A12 bij Nieuwerbrug?

Langs de A12 bij de oprit westwaarts vanaf Nieuwerbrug (afrit 13) staat vrijwel altijd een politieauto. Wie weet waarop de heren in blauw controleren? Ik heb ze nog nooit iemand zien onderscheppen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
1.6K

Het beste antwoord

Die politie staat daar om te zwaar beladen vrachtwagens van de weg te halen.Dat kunnen ze controleren omdat net daarvoor weeglussen in de weg zitten.Ze onderscheppen ze dan en nemen ze mee naar Bodegraven of Woerden om ze te wegen,en als blijkt dat ze echt te zwaar zijn hebben ze een probleem en moet er overgeladen worden en volgt er ook nog een dikke bekeuring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zeer waarschijnlijk op wets overtreders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaste plek voor het consumeren van donuts.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is hun UPPtje. Daar controleren ze juist niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat is een UPPtje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit Puf Plekkie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk bedacht, Moolkees ha, ha