Mag je buurman maar zonder meer discrimineren op ras, je bedreigen met de dood, beledigingen roepen, poging tot doodslag doen?

Wij worden al meer 2 jaar bedreigd door de overbuurman. Deze man doet dat met woorden maar ook gebaren zoals, je keel doorsnijden. Heeft mij ook al geprobeerd van de sokken te rijden. Scheldt me uit voor leugenaarster en ga zo maar door. Wij, mijn zoon en ik, hebben al die jaren deze man genegeerd en niets terug gezegd. Wel hebben wij sinds kort camara's hangen omdat mij auto steeds wordt beschadigd. Mijn zoon heeft een tintje. drie weken geleden stond die buurman met een andere buurman te praten. Wij hadden bezoek. Zoon ging de tuinpoort uit met een vriend. Toen de overbuurman heel hard zei. Heb beter met joe te doen dan die zwarten aan de overkant. Mijn zoon (22) kon zich niet meer inhouden en zei "kankerlijder zal ik je BEEN breken. Hij bleef nog netjes ook. Vervolgens de politie gewaarschuw, die kwam niet eens. Aangifte gedaan maar dat is voor de 2de keer (eerdere aangifte) geseponeerd. Het in het antwoord van de politie werd met geen woord gerept over wat de buurman had gezegd. Wel werd woordelijk herhaald wat mijn zoon had gezegd. Dat was een bedreiging. Nog nooit is hier iemand van de politie geweest. Dus schelden. bedreigen en discrimineren mag gewoon., zonder dat daar iets aan wordt gedaan. Of het komt dat deze man ex-gevanginisbewaarder is, weet ik niet. Bijna tien jaar gelden heeft hij mij een lange tijd gestalkt, aangegeven maar ook dat. Heeft iemand een idee hoe je deze persoon kan terechtstellen???? Geen actie van politie.

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100