als je schulden en uitstaande alimentatie in nederland, maar je woont het bitenland, wat zijn de gevolgen als je in Nederland op bezoek gaat?

als je in Groot Brittannië woont, maar je hebt in Nederland nog uitstaande schulden en oplopende alimentatie, wat zijn dan de gevolgen als je terug komt in Nederland voor bijv. een bezoek van een paar dagen?

hoe weten ze nou bij de grens dat jij die schulden hebt? gebeurt er uberhaupt iets? of helemaal niets?

Toegevoegd na 46 seconden:
ps. het gaat NIET over mij, maar over me ex.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Verkeersboetes en belastingschuld moet je ex meteen betalen bij binnenkomst (tenzij hij hiervoor reeds een betalingsregeling voor heeft getroffen), anders wordt hij geweigerd.

Er wordt niet gekeken naar andere schulden en internationale alimentatie. De inning van internationale alimentatie moet je zelf in gang zetten via het LBIO.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de link!