Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je als oudere een jongeren verzekering afsluiten voor de zorg?

Ik moet bezuinigen op alle mogelijke kosten en wil ook geen aanvullende verzekering meer nemen.

11 jaar geleden
in: Wetgeving
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer Zekùr eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stiena58
11 jaar geleden
Die had ik al geprobeerd,maar collega's hier hebben gereageerd ,en die schreven nee.
En er is een beperking wat betreft ziekenhuizen enz.
stiena58
11 jaar geleden
maar zie reactie bovenaan.

Andere antwoorden (2)

Nee, dat zal niet lukken, je moet altijd je geboortedatum doorgeven, dus dan val je al door de mand, vergelijk de verzekeringen met elkaar en kijk of je een collectieve verzekering af kunt sluiten, dat scheelt allemaal in de kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
stiena58
11 jaar geleden
Ja het gaat dus wel! Ik heb een mailtje naar ze gestuurd en kreeg als antwoord dat jongeren wel de doelgroep zijn maar iedereen is welkom.Je moet alleen goed kijken met wie ze een contract hebben bv. met ziekenhuizen ,en voor mij was dat te ver weg.
nee, als persoon ouder dan 18 kun je geen jongerenverzekering af sluiten. je bent verplicht om minimaal de basisverzekering voor volwassenen af te sluiten.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Ik weet niet waarom je een min krijgt hier de ondersteunende http://www.jongerenzorgverzekering.nl/link

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding